News

page_banner

Cumu dì chì i vostri capelli sò capelli umani versus sintetici

A Guida Hairstyle spiega i tipi di capelli è vi dice cumu si separanu.

Allora fighjemu un ochju più vicinu à e diverse teste di capelli chì pudete pruvà in casa per vede s'ellu hè sinteticu, vergine o naturali (i testi sò tutti abbastanza faciuli).

Guida di acconciatura (1)

1. Pruva di brusgiate

Questa prova hè faciule, ma prucede cun prudenza.Pigliate solu una piccula seccione di capelli è brusgiate cù un liggeru, preferibile in un lavamanu di metallu (attenzione è mantene fora di l'articuli inflammabili).

I veri capelli umani brusgianu (in realtà prende u focu) à grisgiu grisgiu è emette fumu biancu mentre brusgia.Invece di brusgià, i capelli sintetici si arriccianu in una bola è si trasforma in una texture nera appiccicosa chì si indurisce rapidamente cum'è plastica mentre si rinfresce.

A guida di acconciatura (2)

2. Cumu sapè se i vostri capelli sò vergini o capelli crudi - prova di texture

I capelli crudi ùn sò micca trattati è micca processati - senza chimichi, nè vapore.Hè stata appena tagliata da un capu umanu è lavatu cù l'acondicionador.

Siccomu a maiò parte di e crescita di capelli venenu da l'Asia Sudueste o l'India, a struttura di i capelli di crescita hè di solitu dritta o ondulata, cù imperfezioni naturali in u mudellu ondulatu, cum'è aspittà da i capelli umani.

Sì avete onde di u corpu perfettu, onde profonde, o capelli lisci ricci, probabili chì avete a tessitura perfetta da a vapore è i capelli sò capelli vergini, micca capelli crudi.

A guida di acconciatura (3)

3. Cumu sapè s'è i vostri capelli sò vergini - Test di lavu

U terzu mètudu hè una prova di capelli vergini chì pudete aduprà per verificà se i vostri capelli sò vergini, solu per lavà.Questa hè una bona prova per eseguisce nantu à i vostri capelli perchè ùn solu ùn mostrarà se i vostri capelli sò stati trattati chimicamente o tinte, ma ancu mostrarà quale hè a struttura naturali di e vostre estensioni di capelli.

Quandu lavate i vostri capelli, fate attenzione à e variazioni di culore chì passanu per i vostri capelli.

A guida di acconciatura (4)
A guida di acconciatura (5)

4. Patch test

Una prova di patch hè a prucedura normalmente utilizata da i parrucchieri è altri tecnichi per pruvà s'ellu hè sicuru d'applicà tintura di capelli à u scalp.In u casu di estensioni di capelli è parrucche, a prova di patch hè utilizata per vede quantu bè e vostre estensioni resistanu à u sbiancante è a colorazione.Quessi sò grandi modi per pruvà se i vostri capelli sò veri Remy o capelli vergini.

5. Prezzu

Infine, un cuntrollu simplice di prezzu vi permette di sapè chì tipu di capelli avete trattatu.

I capelli sintetici sò i più economici, poi i capelli vergini è i capelli crudi.

A guida di acconciatura (6)

Tempu di Postu: Dec-08-2022
+8618839967198